על מטבחים בעיצוב שחור

במהלך ההיסטוריה באו והלכו טרנדים שונים באשר לצבעים השולטים במטבח הביתי. מטבחים זכו לתהילה כאשר היו בצבעי אבוקדו או זהב בשנות ה70 וקודם לכן מטבחים וורודים היו פופולאריים עד מאוד. יחד עם זאת צרכנים רבים מעדיפים מטבחים לבנים. הצבע הלבן לא מאפשר לנו להסתבך יותר מדי, הוא חלק, נקי ופשוט. אך בשנים האחרונות רבים מעדיפים את ההיפך הגמור – מטבח ביתי בצבע שחור. זה לא אומר שכל המטבח מייד נצבע שחור, אבל שהצבע הדומיננטי עבור מטבחים בשנים האחרונות הוא בהחלט שחור.

מראה עיצובי – מטבחים שחורים

מטבחים שהצבע הדומיננטי בהם הוא שחור, הם מטבחים דומיננטיים. המטבח בולט והוא פעמים רבות מהווה קונטרה, בעיקר עבור מטבחים פתוחים, ביחס לריהוט והעיצוב ביתר חללי הבית. הסיבה שצרכנים רבים מעדיפים מטבחים שחורים היא משום העובדה שמטבח שחור משרה אווירה של הייטק ותחושת קידמה. מטבחים שחורים גם מאפשרים לטשטש מעט את הבלגן שבמטבח עצמו, היות והשחור הדומיננטי מאפיל במידה מסוימת על יתר האלמנטים במטבח עצמו. יש גם מי שמעדיפים מטבח שחור היות והם חשים שהדבר מסמל לגביהם את הרצון ליטול סיכונים ולהעז, ומטבח לבן מסמל שמרנות.

כתמים ולכלוך – מטבחים שחורים

יתרון חשוב של מטבחים שחורים הוא בכך שכתמים ולכלוך פחות בולטים. ולכן מדובר ביתרון לא מבוטל עבור משפחות עם ילדים למשל. גם מטבחים משרדיים שחורים יסתירו את הלכלוך, וישרו תחושה נעימה יותר כלפי העובדים.

דלתות פנים שחורות במרחב הביתי

ובדיוק כמו שישנה העדפה למטבחים שחורים, כך גם עבור דלתות פנים שחורות. דלתות פנים שחורות במשרדים למשל מקנות תחושה של יוקרה ואצילות, בייחוד כאשר מדובר על דלתות הפנים בכניסה לחדרי הישיבות. כאשר מדובר על המרחב הביתי, גם כאן האפקט של דלת פנים שצבעה שחור הוא זהה – הדלת משרה אווירה של קידמה וטכנולוגיה, בשילוב עם נוכחות ויכולת תעוזה.

בין אם תבחרו בקו השמרני יותר של מטבחים כמו גם דלתות פנים לבנות, או בקו הנועז יותר השחור – הקפידו תמיד על בחירה איכותית התואמת את הצרכים שלכם.

דילוג לתוכן