מה הם התנאים המושלמים ליצירת גידול הידרופוני

נורות לד לגידול – חקלאות היא תחום מקצועי שבו יש צורך ללמוד לאורך שנים את האופן שבו מגדלים גידולים שונים בצורה המקצועית הטובה ביותר. במובנים רבים, המשמעותי שאתם חייבים לדאוג ללמוד להכיר את השטח עוד לפני שאתם עושים כל החלטה שהיא. ולכן, המטרה המרכזית שלכם כאשר אתם בונים תוכנית עבודה היא להבטיח שאתם משתמשים בכלים ובטכניקות הכי מקצועיות שקיימות, כמו למשל על טכניקות גידול הידרופוני המבוססות על נורות לד ועל מצע סופח לחות אשר קיימות כיום ונותנות מענה נרחב מאוד לצרכים של מגדלים רבים. אז אם גם אתם רוצים להטמיע טכניקת גידול הידרופוני במשק שלכם, כדאי להבין אילו תנאים ייצרו את תהליך הגידול המושלם ואיך לדאוג לצמחים שלכם.

ראשית, צריך לדאוג למצע סופח לחות

בשביל לדאוג לתנאי גידול מושלמים המבוססים על טכניקות גידול הידרופוני צריך קודם כל לבחור מצע סופח לחות. המטרה היא לייצר איזון בתוך חלל הפנים של החממה ולדאוג לכך שתמיד יהיו את אחוזי הלחות האופטימליים לסגנון הגידול שעליו אתם עובדים. במקביל, אי אפשר להשאיר את סביבת השורש של הצמח מלאה במים. שכן הצמח יכול למות במהירות מעודף ספיחה של מים, במיוחד בשלבים הראשונים לחייו. יש לא מעט פתרונות שקיימים כיום בשוק והם מתאימים לסוגים שונים של צמחים וטכניקות גידול מגוונות. זאת אומרת שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לבחור את הפתרון הנכון ביותר לכם ולדאוג לקבל מצע סופח לחות איכותי.

שנית, השקיעו בבחירת נורות לד לגידול צמחים

האלמנט הנוסף שקובע את מידת ההצלחה של תהליך גידול הידרופוני הוא התאורה. אפשר לבנות מערכת תאורה לגידול צמחים המתבססת על נורות לד והיא נמצאת כולה בשליטה שלכם. שלא כמו תאורה טבעית, נורות לד לגידול צמחים מפיצות אור בקצב קבוע וברמה שאתם שולטים עליה. ולכן הן יכולות לעזור בתהליך הפוטוסינתזה ולדאוג לכך שאם יש צורך לבצע שינוי מהיר בצרכי התאורה שלכם, מדובר על לחיצת כפתור אחת ואתם יכולים לקחת אחריות על התהליך כולו.

https://hydro-lamps.com/different-growth-stages-of-the-plant/

דילוג לתוכן