יתרונות ועיצובים של מטבחים מעץ

מטבחים כפריים מעץ הם אחת האפשרויות הנחשקות ביותר בעיצוב מטבחים בתל אביב. ככלל, כאשר אנו בוחרים מטבח ישנן כמה אפשרויות עיקריות ביחס לחומר ממנו יהיו עשויים הארונות, הדלתות והמדפים. אפשרות אחת היא עץ ואפשרות נוספת היא תרכובת סיבים שכוללת פלסטיק, שבבים שונים וחומרים נוספים. טכניקת העיבוד הסיבי מאפשרת לדמות למטבח מראה עץ, ללא שימוש בעץ. יחד עם זאת מטבחים שעשויים מעץ אמיתי מלא הם מטבחים עמידים שמספקים כמה וכמה יתרונות.

עמידות ומחיר –  מטבחים מעץ

עמידות של עץ היא עמידות לאורך שנים ארוכות קדימה. תרכובות סיביות ופורמייקה יאריכו חיים פחות וגם יספגו במהלך הזמן שריטות, חתכים קטנים ואלמנטים נוספים שיפגעו במראה ובעמידות שלהם. מטבחים מעץ הם קצת יותר יקרים, אבל הרבה יותר עמידים. ולכן אם אתם יכולים להקציב עוד קצת לטובת המטבח שלכם, הרבה יותר משתלם בהסתכלות ארוכת טווח לבחור במטבחים ברמת גן עשויים עץ. נציין כי התקנת ארונות מטבח מעץ איננה יקרה כפי שנוטים חשוב.

עיצוב כפרי ולא רק – מטבחים מעץ

כאשר מדברים על מטבחים עשויים עץ לרוב עולה בדמיון העיצוב של המטבח הכפרי. נכון שהמטבח הכפרי כבודו במקומו מונח, אולם יש קשת רחבה של עיצובים עבור מטבחי עץ שתוכלו לבחור עבור המטבח שלכם. כך למשל תוכלו לבחור בעץ דובדבן שיספק למטבח מראה עמוק ופחות כפרי, או מטבח מעץ מייפל שיספק למטבח מראה צעיר יותר ושובב. חשוב לשים לב כאשר בוחרים את הסוג העץ –  לתת את הדעת ביחס לשינויים שעובר העץ במהלך השנים. כך למשל עץ דובדבן יתבהר בחשיפה לשמש, והגוון שלו יתבהר מעט.

דלתות פנים עשויות עץ מלא

ובדיוק כמו שמטבחים בהרצליה מעץ הם איכותיים יותר – כך גם דלתות פנים. דלתות פנים עשויות מעץ הן עמידות יותר בהשוואה לדלתות פנים עשויים תרכובת סיבים זולה או פורמייקה. דלתות פנים מעץ ישדרגו את העיצוב הכולל של הבית ויוסיפו חמימות. תוכלו לבחור אפילו בתוספת של שכבת צבע לדלתות פנים מעץ עם  צבעים ניטרליים יותר מהעץ עצמו, כמו לבן למשל.

דילוג לתוכן