מטבחים כפריים מעץ מלא

מטבחים כפריים נמצאים בבתים רבים. רבים אוהבים את העיצוב הכפרי כי הוא משרה חמימות במיוחד הוא מתאים לאווירה כיום שהיא מודרנית יותר. למטבח הכפרי יש מאפיינים רבים אחד המאפיינים הבולטים שלו הם החומרים הטבעיים שממנו הוא עשוי. במאמר זה נדבר על אחד מהחומרים הטבעיים שנמצאים בכל מטבחים כפריים והוא העץ המלא. מאמר זה גם יסביר למה יש צורך בדלתות פנים במטבחים כפריים ויסביר למה אכן רואים דלתות פנים במטבחים כפריים.

העץ המלא כמוטיב מרכזי

העץ המלא הו מוטיב מרכזי במטבחים כפריים. ניתן לראות כי רוב מטבחים כפריים יהיו עשויים מעץ מלא. העץ המלא מעניק את האוירה החמימה והכפרית המאפיינת מטבחים אלו. כאשר מוסיפים לארונות עציצי נוי ופרחים באגרטלים ניתן לראות כי האוירה הופכת לכפרית עוד יותר. חשוב לציין כי יש תחליפים זולים לעץ המלא והם גם מצליחים לשקף את האוירה הכפרית .

מביאים את מאפייני העץ המלא אל תוך המטבח

מטבחים רבים עשויים מעץ מלא. עבודה בעץ מלא דורשת דיוק ורמת גימור גבוהה ולכן רק אנשי מקצוע מיומנים יכולים לעסוק בנושא זה. במטבחים אלו מייתרים את שימוש בחיפוי קרמיקה כך שבגלל עובדה זו יש צורך ברמת גימור בוהה.

שמיררה על חוזק מבני

העץ המלא הוא כבד יותר מדלתות עץ מעובד ולכן יש צורך  לתכנן היטב את הדלתות והארונות על מנת שמאפייני העץ המלא יבואו בו לידי ביטוי. דלתות עץ מלא כבדות יותר מעץ מעובד ולכן יש צורך בצירים חזקים על מנת שיחזיקו את הדלתות היטב.

בחירת סוג עץ המלא שישמש למטבח שלכם

קיימים מגוון רחב של סוגי עץ מלא ולכן יש להכיר את כל סוגי העצים והמאפיינים שלהם על מנת לבחור את העץ המתאים.

דלתות פנים במטבח כפרי

דלתות פנים נמצאות במטבח כפרי כי מטבחים אלו דוגלים בשיטה כי המטבח הוא חלק נפרד מהבית ודלתות פנים גורמות להפרדה הזו.

 

דילוג לתוכן