טבריה בחגים ובחופשות

חגי ישראל ומועדים נוספים בשנה הם הזדמנות מצוינת להגיע למלונות בירושלים או מלונות בטבריה ולהנות ממבחר שלם של אטרקציות ונופשים. בעיר טבריה יש מלונות מצוינים, והיא שוכנת על שפת ימת הכינרת בחלקה המערבי. היא העיר היחידה בארץ השוכנת על שפת הכינרת, מה שמהווה יתרון עצום ומושך אליה תיירים רבים. אווירת החופש והקיט בעיר מורגשת מאוד, עסקים רבים משתייכים לענף התיירות הפעיל וניתן להנות ממנה מנופש בצורה מושלמת לכמה ימים. בין אם תבחרו בנופש בסוף השבוע או בנופש במהלך השבוע מובטחת לכם חוויה נהדרת.

נופש בחגים

חגי תשרי וחול המועד הם תזמונים מעולים לחופשה בטבריה ותוכלו להנות ממבחר של פעילויות לחגים, סעודת ערב חג ואווירה של החג עצמה בלוקיישנים השונים בעיר עצמה. כך למשל במהלך חול המועד סוכות ייהנו משפחות עם ילדים מפסטיבלים המתקיימים בעיר, מאפשרות של אירוח בסוכה בתוך המלון ומהצגות ילדים לחג באתרים שונים בעיר. גם הצגות ומופעים המתקיימים תחת כיפת השמיים וגם אירועים בחללים סגורים. חול המועד וחגי תשרי הם הזדמנות נהדרת להנות מחבילות נופש של ערב חג במלונות בטבריה. כך תהנו מסעודת חג ראש השנה, ומארוחה ביום שאחרי מבלי לדאוג לניקיונות בבית. כדאי מאוד להגיע לטבריה בתקופת החגים ולהנות גם מהאווירה המסורתית שבה. בטבריה תהנו ממלונות כשרים עם מעלית שבת, מטבחון, רחצה נפרדת וכל מה שדרוש עבורכם לנופש כהלכתו.

נופש בחופשות

מלבד חגי תשרי וחול המועד תהנו גם מנופש בחופשות. כך למשל בחופשת הקיץ או במועדי חופשות אחרים במהלך השנה ניתן למצוא בטבריה דילים משתלמים מאוד במלונות בעיר. כך, מלונות בנהריה מציעים דילים משתלמים לאורך כל השנה ותוכלו לבחור בדיל משתלם במלון שאתם בוחרים. תוכלו להנות מנופש ביחידת אירוח או מנופש במלון סוויטה. בין אם אתם מבקשים להזמין נופש משפחתי עם הילדים, או נופש סופ"ש רומנטי הרי שבטבריה תמצאו לכל מטרה את המלון המתאים ואת חבילת הנופש המתאימה המדויקת עבורכם. כדאי מאוד להנות בטבריה מכל האפשרויות שיש לה להציע לכם, ולצאת מחוץ לעיר עצמה להנות מהאווירה שבה, ממסלולי הטיול, מיופייה של ימת הכינרת, משיט רומנטי בשעות הערב ועוד.

דילוג לתוכן