מלון בוטיק עם כפר נופש

כיום אתם יכולים להנות מנופש במלונות בוטיק מיוחדים מאוד, כאשר המלון הוא כפר נופש במתחם סגור לאורחים בלבד, ואתם נהנים מכפר משודרג באווירה של חו"ל עם כל הפינוקים האפשריים. כפר נופש של מלון בוטיק הוא טרנד חם של מלונות ואתם נהנים גם מכל היתרונות של מלונות בוטיק וגם מכל היתרונות של כפר נופש, והכל במקום אחד. מדובר במתחם סגור בו יש בריכות, מתחם ספא, מסעדה, נוף עוצר נשימה, שירותים מיוחדים לאורחי המתחם, והכל באווירה פרטית ואינטימית. אם בא לכם לגוון קצת מהאווירה הקלאסית של מלונות בהם בכל קומה יש כמה וכמה חדרים, לובי בכניסה וחדר אוכל – זה בדיוק הזמן לבחור באפשרות של כפר נופש בסטייל של מלון בוטיק.

היכן זה נמצא

יש כמה וכמה מלונות באילת מסוג זה בארץ, גם בצפון וגם בדרום. תוכלו לבחור את הלוקיישן הנוח עבורכם, ולשריין את החבילה שאתם מעוניינים בה. מדובר בחוויה מיוחדת מאוד המספקת לכם התנתקות מוחלטת משגרת היום העמוסה, ומאפשר לכם להנות מנופש מדויק עבורכם, ועבור הנשמה. תהנו מרוגע, מטיפולי ספא, מבריכה נהדרת עם נוף מושלם, מבר קוקטיילים, ממסעדה משובחת, ומאפשרות לשלב במהלך השהייה שלכם אטרקציות שונות כמו רכיבה על גמלים, טיולי ג'יפים, הליכה בנחל, סדנאות העצמה וזוגיות, ביקור ביקב כולל הכנת יין ועוד שלל פעילויות בהתאם להעדפות שלכם, ובהתאם לעונות השנה.

כיצד לבצע הזמנה

ואתם אתם מעוניינים לבצע את ההזמנה של מלונות בצפון שהם בוטיק הרי שמדובר בתהליך פשוט וקצר מאוד באתר האונליין. אתם נכנסים לאתר ההזמנות המקוון, בוחרים את המלון המועדף עליכם, את טווח התאריכים ואת סוג החדר, והשלב הבא האחרון שנותר הוא ביצוע ההזמנה עצמה. תהנו מאישור הזמנה מסודר שיישלח למייל כולל שובר הצגה דיגיטלי בעת ההגעה למלון עצמו. החבילות לרוב גם כוללות חניה פרטית, ולכל חבילה תוכלו לבצע שדרוגים ושינויים. כדאי מאוד לשריין חבילת נופש במלון בוטיק בהקדם בשל הביקוש הגובר לחבילות הנופש לקראת תקופת החגים. הביקוש הוא גם בתקופת החגים וגם לקראת סוף השנה האזרחית.

דילוג לתוכן