כיצד תמצאו את המלון האידיאלי עבורכם בצפון?- באמצעות קידום אתרי מלונות

המלון האידאלי – כך ימצא

אם בעבר על מנת לפרסם עסק כגון מלון בצפון היה צריך לפרסם בטלוויזיה, ברדיו או בעיתון מקומי הרי שהיום ניתן לעשות זאת טוב יותר בעזרת שיווק בגוגל. היום, כל מה שצריך לעשות זה לבנות למלון אתר אינטרנט ולדאוג שיקבל חשיפה אצל גולשים רבים- בכך שיכנסו לאתר המלון שלכם.

בשביל לקבל חשיפה ולהביא גולשים לאתר שלכם ניתן לעשות זאת בעזרת קידום אורגני של האתר או בעזרת שיווק ממומן בגוגל. חברת קידום מקצועית ומיומנת עם ניסיון וידע רב בתחום תוכל להביא לכם את התוצאות המצופות שיגרמו למלון שלכם לגדול ולהפוך אתכם למלון בעל נוכחות בולטת בגוגל- והכי חשוב מעל כל מלונות בתל אביב המתחרים בתחום.

היום, כמעט כל אחד אשר מתכנן חופשה או מתחיל להתעניין במוצר כלשהו, שירות או כל דבר אחר מחפש אותו דבר ראשון בגוגל, רק אחרי שעושים בדיקה מקיפה באינטרנט ומשווים מחירים פונים לרכוש בפועל את המוצר או השירות. לעיתים, התהליך של חיפוש  הגולשים אחרי מבוקשם מתבצע בצורה מהירה ולעיתים זה לוקח יותר זמן. ולכן, המטרה של החברה המקדמת היא לבצע קידום אתרים אורגני לבית המלון תוך תיכנון של הצבת מטרה ברורה להיות גבוה בתוצאות מה שמספק על פי הסטטיסטיקה של השימוש באינטרנט קרוב למאה אחוזים של כניסות. גולשים שהם לקוחות פוטנציאליים המחפשים מלון לחופשה נכנסים קודם כל לתוצאות החיפוש הראשונות ורק לאחר מכן הם נכנסים לתוצאות האחרות, אם לא מצאו את מבוקשם ואם לא ענו להם על כל דרישותיהם או כאשר הם בכל זאת מעוניינים להתרשם מעוד אתר של מלון אחר- מה שלא טוב לנו.

כאמור, ניתן לבצע קידום אורגני לאתר, אך קידום זה גם אם נעשה בצורה הנכונה לוקח הרבה זמן, ולעיתים אפילו כמה חודשים טובים. ולעיתים כאשר בעל המלון או כל עסק אחר רוצה להתחיל לשווק עצמו ואין לו את הזמן או את האפשרות להמתין כל כך הרבה זמן לשיווק הראשוני מהאינטרנט (או במילים אחרות לקבל את ההפניות הראשונות מהאינטרנט)- כיום יש פתרון שגוגל נותנת את המענה באמצעות גוגל ממומן או מה שמוכר גם בשם גוגל PPC שזה אומר שלמו על כל קליק שלקוחות הקליקו על המודעה שלכם, קרי, אתם משלמים רק על מה שאתם מקבלים, לא על הבטחות ולא על חשיפה, אתם משלמים רק על גולשים שנכנסו לגוגל, ערכו חיפוש למלונות בצפון ומצאו את המודעה שלכם המפרסמת את מה שחיפשו וכן גם הקליקו על המודעה והגיעו לאתר שלכם.

דילוג לתוכן