מתכננים להזמין קיאק פירות לאירוע? איך יש לבחור את החברה לקיאק פירות?

מגשי פירות בתל אביב כבר הפכו מזמן ללהיט באירועים השונים כמו יום הולדת, כנסים, חינה ועוד. היתרונות של מגשי פירות ידועים בריאים טעימים וצבעוניים אך יש להם חסרון יחיד שמשפיע בהכרח על התאמתם לחתונה רבת משתתפים והיא גודלם עד כמה שמגשי הפירות יהיו גדולים במיוחד. בנוסף, קיאק פירות יכול להטריף את החושים לשגע את האורחים ולסובב את החתן והכלה על האצבע הקטנה. יש לו יתרונות רבים הוא נייד הוא יכול להיכנס אל כל אירוע, הוא מתאים לכל אירוע, ניתן לשים אותו במדבר ועוד. יתרונות אלו אינם יכולים להתקיים אלא אם אתם בוחרים את החברה האיכותית ביותר בנוגע למגשי פירות בכלל וקיאק בפרט במאמר זה יהיו דגשים שונים לבחירת חברה איכותית לייצור מגשי פירות.

יש לשים דגש על מספר דברים לפני בחירת חברה למגשי פירות:

ראשית, הכנה עוד באותו היום – הכנת קיאק פירות זוהי עבודה קשה במיוחד יש לבחור את הפירות, לנקות אותם, לסדר במגשים, ולהביא אל הלקוח. עבודה זו אורכת שעות רבות חשוב מאד לבחור חברה שמקפידה על הכנה של הקיאק מוקדם מאד בבוקר. כך שהוא מגיע טרי ועסיסי אל מקום האירוע. ישנן חברות שמכינות בימים שלפני את קיאק הפירות ומניחות אותו בקירור התוצאה אינה  דומה לקיאק שסיימו להכין אותו מספר דקות לפני השליחה. בנוסף, יצירתיות – בנוגע לקיאק פירות חשוב שתהיה יצירתיות. ניתן לחתוך את כל סוגי הפירות היפים והנהדרים במבחר רב של חיתוכים שונים ומעניינים. חשוב לבחור חברה שיש לה את הידע והציוד המקצועי ביותר על מנת לחתוך היטב את הפירות בצורה מקצועית ויפה בנוגע לייצור מגשי פירות ברמת גן השמיים הם הגבול בנושא הזה, שלל הצורות יכולות להיות פרי הדמיון.

יש להקפיד על מגוון עשיר של פירות מסוגים שונים – ישנן חברות שקונות  כמות גדולה מאד מאותו פרי או מספר פירות אין גיוון בפירות ובצבעים. חשוב לבחור חברה ששמה דגש מיוחד על בחירת הפירות, היא מקפידה  על בחירה של פירות טריים מהעונה וכן מכל קצוות העולם ואף מייבאת פרות מיוחדים מארצות רחוקות. מכל פרי צריכה להיות כמות יחסית מעטה כך שבמגש יהיו סוגי פירות רבים ככל האפשר.

והכי חשוב, סידור הפירות – לאחר החיתוך חשוב לתת דגש רב על סידור מגשי פירות בגבעתיים בצורה נאה ויפה במיוחד כאשר יש דגש הן על סידור כל פרי ופרי והן על הצבעים השונים כך שמראה המגש הוא יפה במיוחד.

 

דילוג לתוכן