טיפולי בוטוקס בראש העין

אסתטיקה – ידוע כטיפול הטוב ביותר עבור קמטים, טיפולי בוטוקס בראש העין זו בעצם הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיות של קמטים ועור הפנים. על ידי הזרקות ממוקדות של בוטוקס, הדברים יכולים להראות אחרת לחלוטין תוך זמן קצר. טיפול זה מסוגל לא רק להעלים את הקמטים, אלא  אפילו יכול לשמור על מצב אסתטי לשנים הבאות. על כן חשוב לומר כי הטיפולים שתעברו יתחזקו את עור הפנים שלכם זמן רב.
מהלכם של טיפולי הזרקת הבוטוקס
על פי רוב המזריקים של הבוטוקס מוסמכים על כך, בשל העובדה כי הצלחתו של הטיפול תלוי רבות במינון של החומר המוזרק. הליך של הזרקת בוטוקס מתרחש באמצעות הזרקת רעלן הקסם נקודתית אל השרירים, משתק אותם זמנית וכך גם מעלים את הקמטים. הקמטים לא נעלמים לתמיד אלא לתקופת זמן. חשוב לזכור כי לאחר ארבעה חודשים חשוב לחזור ולחדש את הטיפול על מנת להצליח להקנות לעצמכם עוד כמה חודשים של עור חלק. ההזרקה צריכה להתבצע באמצעות רופאים איכותיים מומחים באסתטיקה, מכאן חשוב מאוד שלא לוותר על מקצועיותם של המטפלים שלכם, שהרי הצלחתו של הטיפול כולו תלויה בהם וברמתם המקצועית.
הדרך הטובה ביותר לשמר את תוצאות הטיפול
פיגמנטציה – חשוב לדעת כי אנשים רבים חושבים כי לאחר טיפול הבוטוקס הם יכולים להזניח את עורם והוא יישאר מתוח וחלק מקמטים. במהלך כל התקופה של כמה חודשים לאחר הטיפול ניתן לומר כי קיימים דרכים לשמר את הטיפול בצורה מיטבית. חשוב להקפיד למרוח משחות מזינות לעור ולמנוע את חשיפתו לקרני השמש ללא אמצעי הגנה. אך חשוב לומר כי העור מתרגל למצב וכך גם הקמט הנקודתי, באמצעות גירוי קולגן במקום, יכול להיעלם כלא היה לתקופת זמן ארוכה, אך הדבר תלוי בהשקעה שלכם.
על טיפולי הבוטוקס וכן על החומר המיוחד
מזותרפיה הוא חומר שנקרא גם בוטולינום טוקסין רעלן המשתק את השרירים במינון נמוך מאוד וכך מחליש אותם והופך את המראה למושלם ביותר. נכון להיום, ניתן למצוא את הבוטוקס בכל מיני טיפולי טיפוח שונים החל מהעלמת קמטים אך גם בתחום של הפחתת הזעה, תיקון פזילה בעין ועוד. מיותר לציין כי הפעילות בשרירי הפנים מביאה לידי קמטי הבעה באזורים כמו מצח וכך גם עיניים.

https://bignews.co.il/

דילוג לתוכן